top of page

Relentless | community

Openbaar·41 leden

Bredase Singleloop 2025

Klaar om goed voorbereid aan de start van de Bredase Singleloop 2025 te staan?

Dit is jouw kans om je optimaal voor te bereiden op de 10 km of 20 km afstand, zonder dat je een professionele hardloper hoeft te zijn!

Ooit gedacht: "Ik zou ook een keer willen meedoen!" maar nog niet gedurfd?

Of misschien heb je het al eens geprobeerd, maar ben je gestopt door blessures of overbelasting? Dan is dit traject perfect voor jou!

🎯We zijn van plan een 6-maanden traject te starter (Maart t/m September), speciaal voor amateurhardlopers die de Singleloop 2025 willen voltooien zonder elke dag te hoeven trainen en zonder risico op blessures.

Dit programma is ideaal voor wie serieus wil trainen, maar ook balans wil houden in het dagelijks leven.

🙂Wat kun je verwachten?

• Adviezen over voeding: Optimaliseer je voeding om je energie en prestaties te ondersteunen, zonder ingewikkelde diëten.

• 6 maanden hardloopprogramma: Een plan dat je stap voor stap voorbereidt, zonder dat je elke dag hoeft te trainen.

• Videocursussen blessurepreventie: Leer eenvoudige technieken om blessures te voorkomen en consistent te blijven trainen.

• 14 gezamenlijke trainingssessies: Gecombineerde sessies met hardlopen en krachttraining, aangepast aan jouw niveau.

• 3 groepssessies gericht op voeding: Deel kennis en leer hoe je je voeding kunt verbeteren in een gezellige groepssetting.

• Videolessen voor hartslagoptimalisatie en prestatieverbetering: Eenvoudige tips om je hartslag te monitoren en je prestaties te verbeteren, zonder te overdrijven.

We willen graag weten of er interesse is in dit traject, zodat we kunnen beginnen met de voorbereidingen.

Laat het ons weten als je geïnteresseerd bent of als je vragen hebt. Jouw feedback helpt ons om dit programma perfect af te stemmen op jouw behoeften.

Is dit iets voor jou?

• Nee bedankt

• Ja leuke, ik ben geinteresserd voor de 10km.

• Ja leuke, ik ben geinteresserd voor de 20km.

Met sportieve groet

Christian, Tom, Fabrizio

Als dat zou lukken 😅😬

Like

Over

😉Welkom bij de Relentless groep! 🌞We geloven in de kracht...

Onderwerpen

bottom of page