top of page

Relentless | community

Openbaar·42 leden

"Een Gezond Begin van 2025: Ontwikkeling, Inspiratie en Nieuwe Tools voor Jou!"

Beste Allemaal,

🤗 Allereerst wil ik je de beste wensen sturen voor een gezond en gelukkig 2025! Bedankt voor jouw vertrouwen in de afgelopen jaren. Ik hoop dat je hebt genoten van het cadeautje 🍷

♥️Om het gebruik van onze app nog makkelijker te maken, heb ik twee handige video's toegevoegd in de app, neem gerust een kijkje!

🚀Afgelopen jaar hebben we niet alleen geïnvesteerd in persoonlijke en professionele groei, maar ook prachtige resultaten behaald met jullie:

• Jaap verbeterde zijn schoudermobiliteit en ademhaling.

• Lotte heeft geen hoofdpijn meer gedurende de week.

• Vincent, Frans, Bas, Patricia, Nancy, Rian, Britte en Riccardo hebben de marathon van New York voltooid.

• Bas en Patricia hebben samen de Kilimanjaro beklommen.

• Zita en Eva zijn volledig hersteld na chemotherapie behandeling.

• Richard ervaart geen pijn meer in zijn onderrug en knieën.

• Marzio heeft zijn zuurstofgebruik tijdens het duiken met 25% verminderd.

• Birgitte heeft een sterk stressmanagement ontwikkeld.

Deze successen laten zien wat mogelijk is met inzet, begeleiding en de juiste tools.

🎓 Komend jaar zal ik naar Zwitserland reizen om meer te leren over de relatie tussen neurowetenschappen, ademhaling en gezondheid. Al deze kennis wordt vertaald naar onze diensten, zodat jij daar direct van kunt profiteren.

✨ Een voorbeeld hiervan is mijn nieuwste creatie: een online mini-cursus (10weken) over hoe je de kwaliteit van jouw dagelijks leven kunt verbeteren: De weg naar: Geïntegreerd Gezondheid en Prestatie! Deze cursus vind je in de app en het is gratis, ik hoop dat je ervan geniet!

😮Tot slot, vergeet niet de aankomende burpee-challenge! Het gaat niet om de cijfers, maar om jouw progressie, continuïteit en de bereidheid om te streven naar een meer kwalitatief leven. Samen maken we stappen vooruit!

We kijken ernaar uit om jullie in 2025 weer te begeleiden op uw pad naar gezondheid en prestaties.

WE ALL ARE RELENTLESS!

38 weergaven

Gelukkig nieuwjaar!

Over

😉Welkom bij de Relentless groep! 🌞We geloven in de kracht...

leden

Onderwerpen

bottom of page